Bortskämd!:P

I förr går så var jag och michael på stan och köpte nya fotbollskor till mej :)... Det blev blå vita damskor som sitter bra och skönt! Jag fick också nya adidas... Så då behövde jag slänga dom gamla och sköna...Men det gick väl bra. Jag fick också Ted Gärdestads samlings skiva :D.... Jag är glad och bortskämd! Hade bra hejsvejs!mina gamla adidas

Idag ska jag ta och vila upp mej för imorn blir det fullt ös mot lagen från Stockholm, Östergötland (nånstans) och Norge... 

Kommentera här!
Postat av: Pappa Thomas

Jaha, nu drar cupen igång... ka kolla schemat....

2007-08-03 @ 08:06:00
URL: http://swenson.blogg.se
Postat av: Pappa Thomas

Ja det ser ju ut att gå bra med matcherna... ni behöver väl inte ens vinna lördagsmatchen va? eller jo kanske... oavgjort räcker iallafall...
Lycka till...

2007-08-04 @ 08:52:41
URL: http://swenson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0