Bröllop

Nu har det hänt mkt... Jag har inte hunnit skriva nånting, borde inte göra det nu heller! Jag ghar fått ett jätte fint piano som jag kan spela på! Jag tke att det ä lite för dyrt men jag är nöjd!

Igår var jag, mamma och Michael på ettt jättefint bröllop på apertin i kil. Vigseln skedde mellan Micke och Line... Cermonin var utomhus och båda sa ja, tack och lov! Dom är ett jätte fint par som passar jättebra ihop. Vi åt en lång middag med ca 20 tal! Det var jätte fina tal, men hälften var på norska så det var llite krångligt att fatta va dom sa... Det är det finaste bröllop jag nånsin vart på och jag hoppas få uppleva det nån mer gång!

 
Detta kort är inte från bröllopet men det är dom två i mitten som gift sig!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0