Hemma igen

Nu har jag kommit till pappsen och vi har precis ätit. Sist jag träffa dom var på sunnnevatten park i tisdags. Då åkte jag dit med pappa, yvonne, min saknade syster matilda och hela MAXi! Matilda, erik ,pappa och jag tog några rundor i dom flesta rutshbanorna! Skojigt skojigt. Men sedan bestämde vi oss för fika en liten stund. Och när vi hade gjort det frös vi ju som galningar så jag skakade i hel kroppen. Så pappa och jag hoppade i simpoolen, där det var 25 grader... Jämfört med dom andra. Sedan bestämde sig matilda, jag, erik och pappa oss för att dra igång igen, så vi hoppade upp i mammuten(en stor rutshbana som man sitter högst 5 st i) vi åkte också kom vi upp till en kantdär man åker lite över, så jag hamnade högst upp så jag ramlade över pappa så jag fick hans knä i magen så jag tappade andan. Och pappa fick mitt knä mellan benen så han trodde att det var han som hade mest ont, det kanske det va:P..men inte just då! Så efter det åkte vi inge mer! Synd att det kanske går i konkurs... Men vi får se vad som händer!
image10


Kommentera här!
Postat av: Thomas

Jag hade nog inte mest ont... men rädd blev jag iallafall...

2007-08-21 @ 19:47:40
URL: http://swenson.blogg.se
Postat av: mamma

puss lilla gumman min, vad du var duktig igår på matchen! kul att se...
love you

2007-08-23 @ 12:23:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0