Match inställd, och saknad

Vi skulle ju ha åkt till degerfors idag och vunnit en match... Men den blev inställd så vi vann med 0-3 på WO. Tråkigt, vi hade ju ändå vunnit :P!



Nú harjag inte träffat min storasyster på allt för länge. Hon är på västkusten med erik... UTAN MEJ! Och när dom kommer hem flyttar dom till Göteborg :( ...  Jag saknar dej Matilda!


Kommentera här!
Postat av: Pappa Thomas

... usch ja, du får ragga hem henne nästa gång du är hemma... Puss från pappa

2007-08-01 @ 17:24:26
URL: http://swenson.blogg.se
Postat av: mamma

pusselunsan min..
du är en sån duktig tjej så att mitt hjärta sväller av stolthet och glädje över att jag får vara din mamma...
förstår att du saknar matilda men du får försöka komunicera med henne på andra sätt än att träffa henne även om det aldrig kan ersätta ett möte i verkliga livet.
puss.

2007-08-01 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0