Skolstart

Första skoldagen idag... Känns lite konstigt, men kul! Vi börjar i 7A... Så idag var det första dagen på högstadiet! Vi har fått 10 nya lärare, också har vi 2 gamla. Så det är mycket nytt. Men vi är inte ju inte ny klass och inte nya på skolan så det ät ju bra! Imorgon blir det idrott så jag måste åka och hämta idrottskläder och imorgon tar vi också skolfoto och kanske klassfoto, hoppas det blir bra! 4 år irad har vi tagit skolkort efter gympan...


Kommentera här!
Postat av: Elin

Superkul att få läsa i din blogg Maia! Det kommer jag göra ofts - när jag får bredband igen!

2007-08-24 @ 20:15:34
Postat av: syrran

Hur känns det med högstadiet nu då? spännande va? är det mycket nytt folk som ahr börjat också eller? Jag hade min första dag i tisdags och det gick ganska bra faktiskt :) hihi.
massa kramar och pussar!!

2007-08-24 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0