Sun cup, avklarad

Hallå där. Nu har helgen gått och sun cup för detta år... Dom två första dagarna gick super i vann gruppen  och höll nollan... Sedan vann vi två matcher så vi kom till A slutspel... Vi höll nollan i 5 matcher!!! Sedan kom söndagen och jag var super snorig och hade nästan feber... Man jag klarade mej. Vi förlora matchen mot Mallbacken med 2-0... Vi var lika bra men vi kämpade inte.. Sedan kom matchen om tredje, fjärde pris... Som vi spela mot vadstena... Vi förlora med 3-0 det var onödiga mål allihopa... Men så är det ... Vi kom alla fall fyra av 40 lag! Så vi kom upp på prispallen och fick en svartmedalj.

Kommentera här!
Postat av: matilda

hej snutten ;) tänkte att jag kanske kan komma ut ett par timmar imöra iaf ni är på stugan. ringer sen imöra! puss

2007-08-06 @ 21:45:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0