stressigt, stressigt

Hallå där... Nu är två tränngar avverkade... Känns bra! Men jag är väldigt trrött efter den här dagen... Det börja med att jag behövde gå upp halv nio. Då åt jag frukost och tog hand om lillasystern... Sedan blev det stressigt stressigt och mamma skjutsa mej till träningen. Det gick bra i två hela timmar. Med jag hade glömt frukt, bikini och vatten... Jag tog med vattenflaskan men inte vatten :P...hehe.  Sedan kom jag hem och då hade michael stängt av vattnet så jag kunde inte duscha... Fick dusch en timme senare. Min kusiner har vart här som är 3 och 1 år, så jag har tagit hand om dom och min lillasyster på 11 mån nästan hela dagen... Fatta att jag är trött...min lillasyster

Kommentera här!
Postat av: Pappa Thomas

Usch.... sliter du ut dig min lilla tös...
Ta det lugnt för nu är det ju Sun Cup snart... Kram Pappa

2007-08-01 @ 17:25:47
URL: http://swenson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0