6/12

Idag är det inte den 6/12 om ni tror det, men allting jag vet ska hända snart händer typ den 6 december... Jag ska till tandläkarn, det är adventssamling i skolan, jag har träning, min lillasyster ska ta sprutor, jag måste uppvärdera mitt busskort osso va de nåt mer... Jag har glömt bort! Men de va de! hade så mysigt pusselipuss


Just de! osso har jag en ELAK liten tränings cup 27 december, MIN födelsedag! :(!

Kommentera här!
Postat av: Yvve

Hej hej!!
Jag vet vad det är...det är sista dagen att hämta bingolotterna. Och Max öppnar. Vi planerade ju så bra när vi åke förbi där, när vi hade varit hos henne du vet... ;)
Kram kram

2007-11-28 @ 09:10:46
Postat av: mamma

hej hej.. En dum liten turnering... var glad för att det är en tunrering överhuvudtaget du.. Din underbara födelsedag hinner vi fira ändå, både före och efter turneringen..
puss!

2007-11-28 @ 09:20:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0