Läsvecka

Nu har läsveckan på våran skola dragit gång. Det är jätte mygt. Vi får läsa på alla lektionr förutom musk, gympa och slöjd. Vu får äta godis och sånt också så det är kosjit. Jag läste ut två böcker dag. Det ena heter Förlåt Elina och den handlar om en tjej som är lite sådär halvmobbad, men hennes bästakompis är den populäraste tjejen i klassen som dessutom blir tillsammans med en av klassens populäraste killar. Och kompisen är liksom som olika personer och så, orka förklara mer. Den andra heter Zeina och Nalle. Jag älskar dom böckerna. Jag har läst alla utom den första nu xD... Men dom ä jätte bra, det handlar om en tjej och kille som ä kära och går i sjuan (som jag)... Så det är skoj att läsa!

Kommentera här!
Postat av: mamma

hej gummsan..
Skriver bara en kortis så att du vet att jag vart här. Vad duktig du är på att skriva. Älskar dig och är stolt över att vara din mamma/ puss

2007-11-26 @ 09:41:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0