Clavinova

Idag har jag vart på konsert med flickkören Clavinova. Det va jätte bra! Körledaren är våran musikfröken och själva kören är olika musikklasstjejer i olika generationer,,, Det var jättebra (<<<<kolla pappa jättebra sitter ihop<<<<). Jag är jätte avundsjuk. Jag vill verkligen vara med och sjunga så bra.
 Först och främst får det komma in nya stämmor i domsom har slutat. Och Kristina fick frågan att börja men hon tacka nej!!! Jag fattar inte, hon har gått miste om sn framtid. Det verkar så kul och bra.

I våras hade dom tydligen vart med i en sångtävling i västerås där domkom ETTA, och det fattar jag för det va väldigt bra. Margit, i våran klass är med och jag är jätte avis!!!
Man kan söka in på våran om man vill vara med och inte har blivit tillfrågad. Jag vill söka fast jag vet inte om jag vågar, för liksom om man inte kommer in är det kanske för att man inte har så ren röst eller för svag röst. Och det vet jag att jag har, speciellt mesig röst! Så vi får se vad som händer!

HAre bra och sov gott!

Kommentera här!
Postat av: mattis

det är väll klart du sak söka! hör ju å dej hur gärna du vilL! kom igen nu fegis. det är väll bara och prova det. skiter det sig så är väll inte det hela världen! eller hur?!

2007-10-26 @ 11:36:18
Postat av: gladh

Vad ska du göra på lovet då majsbajs! :P

2007-10-28 @ 11:58:07
Postat av: gladh

Vad ska du göra på lovet då majsbajs! :P

2007-10-28 @ 11:58:23
Postat av: gladh

haha, okej jag är hos mormor och morfar, fast nu är jag hos min kusse amelia och albin är här oxå, på ons ska jag till sthlm. ska bli gött! men nu får jag logga ut inan dom får totalot ryck på mej hej då

2007-10-28 @ 12:14:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0