Idag

Hejsan, jag har fixat lite roliga låtar till mej själv. Dom är jätte roliga! Det är bl.a. "pippi langstrumpf-techno(tyska)" , bumbibjörnarna på engelska, svenska, polska och tyska. Sen är det masa fler roliga låtar.

Idag ska jag va med kristina och sen ska vi gå på stan och kolla i lite affärer, ska bli väldigt roligt...

Och igår gjorde Yvonne inbakade flätor på mej så idag har jag jätte fina guldlockar!!!

image89
Pappa hjälpte mej lite med att fixa i photoshop... Det är jag och jag tror att det är halle berrys hår

Kommentera här!
Postat av: mattis

Haha vilken söt bild :D aah min bild är tagen i stugan och min gnu är cissi det. Hon har flyttat till norge. Imorfon har jag min livs första tenta. läskigt. håll tumamrna för mej för om jag klarar den får jag 1 månads jullov annars får jag bara typ 1½ vecka. puss på dej syrran

2007-10-22 @ 16:35:12
Postat av: Anders

Men vad fin du är på bilden Maia..verkligen kul att läsa din blogg. förstår att du även längtar tillbaka till solland när jag kikar på bilderna :-) sköt om dig och många varma kramar /Anders

2007-10-23 @ 12:22:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0