Idag

Idag har pappa och jag pch yvonne vart hemma och städat, det var mest för att matilda skulle ha kommit, hon kommer inte idag utan imorgon! MEn det blir väl bra ändå. Vi tog också en liten promenad, det va skönt att komma ut lite. Idag hade också mina jultidingar kommit så jag får väl ta och dela ut dom... Jag fick 1 felleverans och 2 stycken böcker saknades... Men jag ska ringa dem och fråga lite grejor sen ska jag skicka in den...
Nu kollar jag på Desperate housewives, det är jättebra!

MEn iallafall alla ni som har köpt så finn böckerna hemma hos mej nu!
SOV GOTT!

Kommentera här!
Postat av: gladh

hej du
jasså det va inte länge sen du va inne här. klockan är typ 11 nu (på tis kväll) Jag kolla oxå på desperate housewifes eller hur det än stavas. men nu ska jag gå och kolla lite till på sagan om konungens återkomst, ;D bye !

2007-10-30 @ 22:59:58
Postat av: Elin o Mattias

Kul att vi hittade hit igen! Hoppas vi ses på riktigt snart!

2007-11-02 @ 21:42:25
Postat av: Ulla

Jag gillar Desprate Housewives riktigt mycket. Bree är min favorit!

2007-12-01 @ 23:26:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0