Min dag

HEjsan hoppasan,  jag vet inte riktigt vad som har hänt den senaste tiden i mtt liv så jag har inget speciellt och berätta om,,... Eller JO! Jag saknar mn syster väldigt mycket och jag vill att hon ska komma ht. Och då har jag sån tur att hon kommer komma hit!!!:D jag ä glader!! Jag vet inte om hon är ledig nånting på höstlovet, men om hon är det ska jag fråga henne om jag skulle få kunna följa med henne hem, om hon vill! Men när hon kommer hem borde hon vlja vara hos pappa efetersomm albert är där, och då måste ju jag vara hos pappa så blablablablablablaa!

HEJDÅ!

Kommentera här!
Postat av: rea

Haha, ja du tycker det va?? du har typ Fashion va? asså som tema? :P

2007-10-24 @ 20:51:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0