♥ min sjuka bästis är sjuk...xD

Hejsan på er alla sötisar som tar intresset till sej och kollar in min blogg!
Jag mår finfint! Hur mår du? Idag har det vart en underbar skoldag! Fast den kunde vart bättre om min finfina bästis hade vart friskis inte svettis...xD. Jag är på väldigt gott humör idag och det känns som inget kan gå fel! Idag hade vi massor med lektioner och vi slutade med franska, men kompisen som sitter bredvid mej, han hade 2 lektioner till:D!!! Sedan åkte jag på piano och snart ska jag på fotbollsträning! mysigtmysigt.

Jag saknar min stora storasyster lika mycket som vanligt och jag hoppas jag orkar kolla på mina matchtider ncoh sånt så jag kan åka till henne snart!!! Här är min ena familj!...hehe

Kommentera här!
Postat av: L.

och vem va kompisen bredvid dig? :D e de han som jag tror att de va ? :D <3

2007-09-12 @ 18:50:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0