Halloppsan!

Idag har det vart en lite konsttig dag! Det börja med att Kristina ochjag hade typ exakt samma kläder. T-shirt från monki, gråa jeans från monki (det var de som var exakt), sedan hade båda grå tröja och vita skor!!! STÖRANDE. och vi hade inte bestämt nånting eller så.  sedan rulllade dagen på och vi hade gympa, sedan hade vi en nkvart på oss från när vi slutade att hinna till matten. Men vi hann precis... Vi gjorde en kluring... Och det gick jätte snabbt för mej! Snabbast klar:D!!! hehe. Sedan hade vi en långtråkig håltimme... Sedan gick vi till SO där vi hade en jätte konstig vikarie... Hon va typ knallröd i ansiktet och var grå och flagnig på hela kroppen... Läskitläskigt.  Sedan hade vi lunch och efter lunchen fick vi reda på att svenskan va inställd så vi hade 1 h 25 min mer 'rast'... Och sedan hade vi musik. Och nu i början av skolan så ska man sjunga upp för att få stämma, och det hade vissa redan gjort så dom fick åka hem. Men jag ligger så långt på listann så jag åkte till rebecca med, linnea, elin och rebecca:P... Vi hoppa studsmatta, kolla på beccas hus och drack saft och åt plommon:P... Sedan sjöng jag upp och det blev helt knasigt, men Lina (våran musiklärare)  sa att jag kunde bli vad som helst... Typ det som blir över. Så.. aa. vi får se. Sedan åkte jag hem till Linnea och vi pratade lite och sedan åkte jag hem.  Och snart ska jag ha träning...

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0