Hänt senast!

Hejsan! Nu har jag äntligen klippt av mej det slitna håret, det hände 15.13 i fredags ;P!! Jag är nöjd fast nu när det är lite kortare får man ju fixa lite mer med det och sååååå. Marie (som klippte mej) klippte en dm typ.
 
I fredags var Lisa och jag också på bio, vi såg på Supersugen, den har fått jätte bra recensioner, men inte av mej, den supersööög! I slutet var den ganska bra, men den hade nog vart lite roligare om man va kille 18+...

Igår spelades det också en fotbollsmatch QBIK v.s. Skattkärr, sist vi spelade mot dom blev det 2-2, och igår blev det 0-6!!! Till oss!!! Hihi. Jag stog över, det kanske va därför vi vann... Jag var jätte sugenppå att spela, men jag fick inte :´(...

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0