Hejhej hallå

Snart så är det ju dax!!! Jag blir storasyster igen och får pussa på ännu en liten bebis. Jätte mysigt, men det kommer ju aldrig bli en lugn stund nånstans, om jag inte åker till mormor och morfar. Jag får väl flytta till kristina eller nån om det blir för skrikigt eller nåt!
Det är lite komiskt också... Jag har en klasskompis som bor i vårat område. Och hon och jag är väl bra kompisar! Och när jag 'berättade' för mina klasskompisar att jag skulle bli storasyster om en månad så kom hon fram till mej och sa att hon också skulle bli storsyster om en månad. Och hennes mamma och mammans sambo skulle få barn runt den 20 oktober, och yvonne och pappa ska få 17 oktober. hehe.. Och dom gick i samma föräldragrupp och sååå!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0