Lite allt möjligt

Hejhej på dej. Idag är det en solig dag:P! Imorn ska jag åka till sunnevattenpark med Matilda, Erik, pappa och kanske Yvonne! Hon är ju gravid och  jag ska bli storasyster igen i oktober, så hon kanske inte följer med! Vi åker till sunnevattenpark med maxi, som har hyrt parken. Matilda jobbar ju där ett tag till, innan hon flyttar... Det ska bli jätte kul! Men ja missar en träning. På tal om fotboll så missar jag också matchen mot Villastaden, som är dom enda i serien som vi har förlorat mot... För på lördag far vi till apertin och ska på bröllop, Michaels kompisar Micke och Line ska gifta sig. mysit! Men det är bara mamma och Michael som får sova över... Så jag åker till pappa efter middagen.





JAg httade det här inlägget som tydligen inte blev publicerat, men det är gammalt nu,,, men här har ni det  allafall... egentligen ska det här inlägget vara innan det inlägget som heter, Bröllop!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0