hellu

hejsan hoppsan alla glada

jag mår bra och njuter så mkt jag kan just nu av vårvädret...
fast det är inte så lätt eftersom allegin börja visa sig nu...
på lördag drar det av till gbg...
ska bli super skoj...
och speciellt att jag får se hur det är hos SIS...
vi ska ha myskväll på lördag för att erik jobbar ända in på natten...
och innan det har jag ju vart på liseberg en heldag så det blir nog rätt slappt...
sen så ska vi förmodligen gå på stan där :D
jag längtar...
jag har fått lite pengar av mamma inför göteborgs resan så jag ska nog försöka shoppa lite...
superduper
nu ska jag göra något vettigare...
smart va?
puss o kram,
hoppas vi syns snart

//maiaaaa

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0