WOHO;D

Hejsan alla roliga personer som typ borde ha slutat kollat min blogg nu eftersom jag inte har bloggat på typ ett halvår känns det som ;D. aja livet är väl som vanligt ganska tråkigt med mycket skratt och snygga killar omkring en som bara går förbi. så kan det va:D en nun ska man vara glad, jag spelar på pianot, men just nu känner jag mej lite halvloj på det, men ändå:) osso fortsätter jag sparka på bollen med min blå tröjan på mej:d
Haha snart så kommer vi att få våra NYA tränings overaller:D då kommer jag bli GLAD!!!

det har ju hänt lite sen senast jag bloggade ordentligt så här har ni lite bilder som ni kan få kolla på´
pussisokrams

image124
jag börjar me bilder på kompisarna:D, så söta så   fv kristina mirjam surya

image125
hannispannis, kmr alltid va du o jag

image126
Dom här två har jag faktiskt väldigt roligt med tillsammans, så dom är värda att nämnas<3

image127
Och medan jag inte har hört av mig har jag:
ÅKt SKIDOR, super kuuuuul

image128
VArt på filmkväll(vi dygna*stolt*)

image129
...och blivit kär , i två st :O

haha de du



SEYA!!

Kommentera här!
Postat av: mamma

va!? kär i två??? hmmmmmmmmmm BG ett och två då eller? :-)

2008-04-03 @ 16:29:19
Postat av: matilda

hmm... ja maia nu vill vi allt få lite förklaringar här. Jättekul att du bloggar iaf. Mer bilder vill vi se! kämpa på! krama alla från mej!

2008-04-06 @ 12:24:59
URL: http://matildawiklund.blogg.se
Postat av: Farsan

Va fasiken... va lite bilder du har på farsan på bloggen... Mer pappabilder...
Kram Ppp

2008-04-07 @ 11:51:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0