Mallorca..

vi kom ner på lördagen klockan typ 00.00 :p
å vi fick ett rum som va fel,
men so fixade sig efter 2 nätter,
men i det nya rummet så var det fel på ac
men vi gick ut och myste på resturanger varje kväll och badade hela dagarna:D
en dag var det inte helt perfekt väder, xd
och då så åkte jag fillippa och mamitill drakgrottorna,
det va askooolt,
sånahära stalagtiter och stalagmiter
sedan hände det mkt mera men det är så himla mkt som har hänt så man inte orkar skriva om allt;D
men köpen som blev va,
skor
klänning
örhängen
armband,
sjal,
och typ lite mer som jag inte kommer på justnu
,d
menmen kul va det iaf, pusshej


kommer mera bilder snart, jag lovar!

Kommentera här!
Postat av: yourmothafakkababe!xd

några sncnygga killar då ?

höhö saknar dig bajsigt mkt"<3

2008-08-05 @ 22:51:48
URL: http://hejmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0