Onsdagen.

ciaooooo, idag så vet jag inte riktig vad osm kommer att hämnda men det får man väl se... albert ska på kontroll på bvc, an ar svinkoppor, yvonne också... jobbigt jobbigt, men det är iaf på bättringsvägen ;)

det är ju typ pärsmäss, elr va det nu heter också på stan så man kanske skulle gå ner där och fynda lite...
Mamma och jag har rensat ur min garderob. det behövdes kan man säga, asså vi slängde 3 såna här papperskassar med kläder, inget som vi slängde passade... för utom typ en tröja som jag hade fått begagnad som jag typ aldrig använt xd. Så jag behöver bla tröjor och vinter/höstjacka ;D
ska vi gå på stan??

pusshejleverpastej


Kommentera här!
Postat av: Elin

Hey gorgeuos!

Kul å harej tebaks i stan asså ;-D

2008-08-06 @ 21:06:49
Postat av: Anonym

yeah maia goes hottie , lr det har du alltid vart :d

ring mig så hittar vi på nått nån dag xd!

2008-08-07 @ 00:06:21
URL: http://hejmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0