Söndagen.

Hallåp

JAg är hos momo o mofa, vi har typ plockat lingon och svamp x)
mys,
men jah är sur på mamma för hon typ tvinga mej hit,
för jag skulle ha vart med melina och pratat sönder munnen.
men nu är jag här och kan inget göra /:
det blev supermkt lingong ;D GOOTTT! höhö,
jag längtar till skolan börjar, nu är det inte långt kvar:p<3
men nu ska jag gå och försöka va social, kanske skriver lite ikväll också!

pusshej;)


Kommentera här!
Postat av: Thomas, din gamle far

Hej darlingen... vi ses ju idag faktiskt... så det är ju inte så länge till... ska bara jobba klart... Snugg bild du har som start... vem kan ha hjälpt dig med den... hmm... Kan inte du fråga mofa om du och jag får låna båten för en fisketur i Molkomsjön nån dag.. ... om du har lust att ge fiske en chans till... lite lugnare om det bara är du och jag... hehehe

2008-08-18 @ 10:54:32
URL: http://swenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0