Söndagen.

Tjosan ;D
Nu ska vi se vad som har hänt sen jag blogga senast, höhö...

i fredags så tog vi skolkort, ja valde att va rskabel och le med tänderna,
 jag tror att det såg ut som ja typ va äcklad av nåt eller att jag har världens största mun xD,
 ja får hoppas på nåt bra så ja slipper skämmas ihjäl ett år framöver...
Nikepike o jag stog såhära i mitten på det stora kortet så vi skulle göra sånt här fjortistecken, värsta MYS, men det va typ förbjudet elr nå, så inget sånt blev det, det får väl bli i karlstadkatalogen stället :p
efter skolan blev det stan och fikamys med Reneé, Zara och Alice, Vi satt där i några timmar och pratade ;D skojskoj fik med the bruds är alltid bra!!!

Igår då,,, så spelade vi match mot Gunnarsskog, det gick braaaaa, vi vann med 8-1 !!! najsbajs va? Det är väldit skojs :D
Sen senare på kvällen när jag hade kommit hem så åkte ja pappa yvve och abbe ner till score och spela biljard ;) haha, gissa vems om vann? höhö nte jag iaf, fast ibland så va jag väl ändå bra tke jag xP, Sen blev det hemfärd och vi hade en egen liten kräftskiva... Första gången i år!!! yeiy, det va gott, såklart!

och idag å kom jag hem till mamma runt 12 och så har det vart kalas för elina som då blir 2år!!! , säg gratttis :)
nu pallar jah inte skriva mer xD 

xoxo maiaaa 


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0