Söndagen.

hallåpsan, den som pallar läsa detta o fattar får ett pris av mej x)     japp nu sitter jag här gick upp imorse kl. 0738, och inte långt efter det ställde jag till ett himla drama för josefine xd ja skulle nämligen spela match idag med 95orna, och det skulle josefine(haag) också... också ringde jag till henne för att fråga om hon skulle åka med oss,
osso bläddra jag ner till JOsefne i telefonboken, tog hemnumret och ringde... Det gick några signaler tills en kvinnlig röst svaradeoch så fråga jag efter josefne, men hon SOV! jag bara men shit vi har smaling om en halvtimme... inte bra! Hon som jag prata med sa att josse inte hade berättat om en match och att hon skulle väcka henne osv, då va klockan 0820. jag sa också att vi kunde hämta henne kvart i nio, och hon sa att hon skulle ringa upp... och efter sisådär 5 minuter ringde det och ja svara, och så var dt josefnefriberg som ringde upp!!

OKEJ INGEN FATTAT MEN ÄNDÅ!!!x)

SÅww idag har jag spelat match med 95orna, mot rävåen, vi vann med 2-0 det gicl faktiskt rätttbra för mej:P
Och igår var den fruktade matchen mot ARViKA, för sist v spela mot dom förlora vi med 6-1, men vi körde stenhårt från start och gick igenom med 5-0 :D de nI! vi spelade på klasmosen(konstgräs)
efter det cykla ja till surya, det va en kort liten bra stund!
pusskärlek från M

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0