Söndagen.

Nu är jag här igen, vid datorn...
Idag så blir det match för första gången på LÄÄÄNGE, för mej , men för dom andra är det inte länge sen. Så jag hoppas att det inte går allt för dålit, men jag ska försöka att göra mitt bästa... Såklart! Det ska bli väldit jätte kuL! Vi spelaar mot årjäng, i årjäng... :P kl 18. Annars har jag inte gjort mkt idag förutom att jag sov typ 12 timmar inattt... höhö, har typ aldrig hänt förut xd, men aja, då är man väl utvilad iaf :D

För igår då så drog vi till stugan och packade ihop lite pickopack och drog ut med den gula båten och åkte till korsöa, för fisketävling ;),
Det kunde ju vart kul om det va sol och varmt, men icke sa nicke, ösregn och typ 15 grader...
så där satt vi i vår lilla gula båt med kastspöna i högsta hugg i flera timmar, och jag tror att vi sammanlagt hade 10 spön i vattnet, och på kanske 6 fisketimmar med ca så många spön så blev det 3 fiskar.... Men det va iallafall nåt :p
 nu ska jag packa och lite sakimojs sååååå
TJADÅ<3

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0