Torsdagen.

TJooooooooooooo,
sååååw nu är först skoldan avklarad :P så bra va? och imorrn blir det skolkort ;)
jag blir typ värsta nervös xd, ska jag ha lockit elr plattat hår, le me tänder elr utan, svart elr vitt linne. Haha sånna tankar är det som far runt i mitt huvud nu liksom... jag kanske är lite udda ^^ men jag är jag iallafall.
Jag tror att det här kommer bli ett väldit rolit år. Fast jag är lite spänd för betyg och så. höhö jag hoppas att och tror att det kommer gå bra.
eftersom det va första dagen idag så hade vi nån samarbets övning med klassen. DEt börja med att vi skulle få över 10 personer över en nånting, höh som satt typ 3 meter upp i luften... Sen skulle vi göra en annan grej och i slutet så skulle man hjälpas åt med att linda in en person i toapapper XD

de va kul...;)
synsimårrn<3

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0