Torsdagen.

Hejsan alla som orkar läs min lilla bloggilogg ;D
idag har jag bara vart hemma än så länge,
gött att slappa nån dag eller så ibland också...
i eftermiddag så ska ja matilda abbe yvve o pappa åka till café august och käka lite,
sen drar jag på träning, det är lite konstit jag har lust att träna hela tiden typ dygnet runt, men det är inte så kul när jag är på träning för att jag känner mej så jävla dålig och jag kan ju inte, kan kan jag ju, men jaghar inte lust att ställa mej på innegården här och typ träna, ochj ag vet inte heller riktigt hur jag ska göra för att förbättra allt som jag är så jävla sämst på...
aja men hadet,

pusstja

Kommentera här!
Postat av: nike

Jag orkar läsa din blogg :D

den är himlans bra!

kan inte du lära mig hur man gör såndär bild :D ?

puss jag saknar dig.

2008-08-07 @ 21:25:01
URL: http://hejfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0