Det var längesen nu.

Jag erkänner, jag har vart väldigt dålig på sistone. Jag har faktiskt ganska många anledningar, men dom har ni ju redan läst om... Förlåt till er som har orkat kolla efter nya inlgg även fast det inte vart nån uppdatering, men nu kommer det ju!

Alla luciakonserter blev lyckade! Good news ha? Det har varit jättekul men nu är man väldigt sliten, så det jag egentligen borde göra nu är att sova. Vi har bara ett luciatåg kvar nu som är på nobel. Nu har det ju också börjat dra ihop sg till juletider! Skojigt, mysigt o´ch trevligt, får v ju hoppas! Dålig i planeringen som jag är har jag endast fixat 2 julklappar så det blir väl fullfart hela veckan... Eftersom det drar ihop sig mot jul drar det ju även ihop sig för jullov. YEiY! Det är jag välförtjänt av! Och snart jullov betyder betyg. De betyg jag fått höra om har inte vart något att oroa mig för så det är ju skönt!

Min moder har vart så gullig av sej så hon har skrivit massor av fina julkort, där hon även nämde min blogg och att "mtt stora intresse" är fotbollen. -.- Ajja men det får väl duga, hon lyckadese även klämma in ett lagom gulligt kort på mej och elina...

VAd önskar ni er till jul?:)

Jag önskar mej,
PEngar
SMink
KLäder
SLalom skidor, vilket jag kom på liite försent
PArfym
och massor av mer vilket jag glömmer bort när det väl gäller

dessutom så fyller jag ju ååååååår också 12 dagar kvar :P

jao, det får duga för dagen,

tjing<3
/M



Kommentera här!
Postat av: Pappa Thomas

Fyller år och jul och allt.. hmmm...

2008-12-17 @ 12:57:28
URL: http://swenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0