ett kort ointressant inälgg som behöver läsas!

Hejhej bloggen:)
NU är det jullov, mkt härligt! Fast det är ingen snö ute, istället är det regn... det sugeeeeer! Igår så kom jag hem efter att varit på sleppover hos rennesvenne! Vi hade det mkt kul. Vi tog på oss finklänningar och fixade i ordning oss. Sedan blev det en sväng ner på stan för att köpa mcd, och där var det många snygga -.- fast det var jättehemskt för att vi var tvunga att gå hem för att reneés pappa skulle komma och kolla till oss för att vi skulle vara inne till nio! men aja, det för väl bli en annan gång istället x)... Vi såg på The ring, Ensam hemma, Titanic och sen på morgon så såg vi Ensam hemma 2. Efter ett tag runt halv elva tror jag så kom teo julle anton och frej! Det var kul, teo tog många vackra bilder med nikes mac! HAHA. Sen på morgonen så skrev vi på ballonger och kasta iväg dom, det stog mest en massa kärleks förklaringar till nike. DUmMa nike som måste flytta!

NU har jag också fått mina första betyg! Jag är nöjd, alltså för att vara de första betygen så räcker det och blir över.

NÄstan alla julklappsinköp är klara. Det är bara hannahs som jag har kvar, hon är en krånglig typ!

god jul sålänge :)

/maia


Kommentera här!
Postat av: Anonym

va fic du för betyg?

2008-12-21 @ 22:44:08
Postat av: maia

vem frågar...?

2008-12-22 @ 21:54:38
URL: http://jaghetermaia.blogg.se/
Postat av: nike,

det var himlans mysigt alltså, <3

mkt synd att vi var tvugna att gå. ;(

2008-12-22 @ 23:43:15
URL: http://lifestyleofnike.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag frågar

2008-12-23 @ 13:16:30
Postat av: maia

vem är jag? x)

jag kan ringa och berätta om du vill men jag skrive ribnte här XD<3

2008-12-23 @ 21:10:05
URL: http://jaghetermaia.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej var dom så jävla dåliga eller?

2008-12-25 @ 18:55:46
Postat av: maia

neeej:)

2008-12-25 @ 20:37:58
URL: http://jaghetermaia.blogg.se/
Postat av: Anonym

antagligen efter som du ej vågar skriva dom HAHAH

2008-12-27 @ 18:06:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0