Söndag

Japp, för er som inte har märkt det än så har det ju nyss vart julafton, mellandagar och min födelsedag! :D
Det har varit en bra vecka:)
jag har fått massor av trevliga saker som:

COLDPLAY BLJETTER!!!!!!!!:D:D:D:D:D *lycklig*
iPod nano
slalomskidor + fästen
massor med pengar
kläder
ansiktsrengöring
parfym (victoria beckham, lila)
halsband + örhängen + armband
presentkort på hm (300 kr)
200 kr på iTunes
2 biobljetter

sen har jag säkert glömt en massa finfina saker som jag gilla så mkt så jag glömt bort dom! :)

tackså mkt för allt! Snart ska jag dra till elin, mattias, agnes och vilgot! Det ska bli mysigt värre,,,;)

kramar/maia


Kommentera här!
Postat av: Pappa Thomas

Ja, det blev trevligt hos dig med tårta och släkten och hela tjonkarongen... Som du kanske vet har vi fixat boende till oss alla när vi ska på Coldplay.. Puss...

2008-12-29 @ 17:06:47
URL: http://swenson.blogg.se/
Postat av: Hannnah L

du fick fin tröja (en enligt mig, om du inte tycker om den kan jag ta det :U)

hihiih ;*

2009-01-09 @ 20:46:24
URL: http://hannahbaklenges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0