Äppelmänniska

Jag har insett att jag äter minst ett äpple om dagen och ett av dom är alltid kvart över åttta på kvällen xD. Men det blir bara så och det är ju supergott med äpplen. (jag skriver detta för att jag inte har nåt att göra:D). Ett av mina favorit äpplen heter Pink Lady, mumsmums:P.  Äpplen ska vara krispiga men inte sega. lite syrlig söt smak och gärna rödgrönt skal. Och självklart inga sånna här bruna grejer, bläh!

image120

Kommentera här!
Postat av: Erik

Åhhh... jag är allergisk... inte kul.
Ha det bra!

2008-02-19 @ 19:06:56
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se
Postat av: Reneé

JAG ÄLSKAR ÄPPLEN!

2008-02-21 @ 19:19:24
Postat av: ANONYM

intressant hörru..

2008-06-19 @ 11:26:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0