CIAO

Hejsan alla glada:D (till er som inte är glada också men står ut med detta ändå). 


IDAG 
Idag så var det en rätt seg dag( det är ju faktiskt dagen innan sportlovet). Vi gjorde typ ingenting, förutom att jag blev klar med mitt bild/so projekt som jag gjorde med kristina.  Det var jätte många som kom fram och sa att det var jättefint:) då blev jag glad! Det var rätt stort men det blev faktisk jätte fint om man struntar i väggarna som stack ut osv. men jag var ju faktiskt helt själv och klistrade ihop det där gigantiskaa huset. Jag för själv för att min kompiiiis kristina arnqvist är idag med i kortvasan och tävlar (3MIL:O) hon är helt otrolig. Hon och hennes pappa åkte dit (mora) idag klockan 5 och loppet startade 12 och när klockan slog tolv ropa mirre : NU STARTAR HOON!!! Och d¨börja alla applådera XD skojskoj. OCh just deee! Vi fick tillbaka SOprovet idag och jag fick Gstjärna (stooolt)

SPORTLOVET
Jag vet faktiskt inte riktig vad som kommer att hända men det börjar iallafall med att det är dop imorn för min
älsklings lillebror ABBIS. Myspys!! Också tänkte jag och kristina kanske ta en tur med någon buss till hovfjället, jag hoppas det blir av. Det skulle va så himla mysigt åsså slipper man familjen en dag också:D (inget illa om dom men ändå). Kram på er allihopa

xoxo GossipGirl




haha skoja ♥ maia

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0