Stan idag

Idag har jag vart på stan med rea och zara, men hon gick till sitt piano (utan bok  xD) efter vi hade vart på burger king och druckit en jätte god milkshake. Sedan gick renee och jag runt och kollade på lite halsdukar som reneé köpte, den va jätte fin!!!!(AVIS) Sen så gick vi runt och letade efter någon KENT affisch som vi ville ha på våra väggar istället för stans fula runda grejsimojser, men vi hittade bara en(halv), men den va inge fin så då gick vi till HM, där reneé visade mig världens näst finaste jacka som jag ville ha, men jag fick inte köpa den för reneé eftersom om hon skulle köpa den så då visade hon mig en annan superdupermysigjättevackarevärldensfinaste jacka! Som jag köpte, som var sänkt från 698 kr till 100! då blev jag glad och köpte den:D

image119<3

Kommentera här!
Postat av: Anonym

Snygg

2008-02-09 @ 11:13:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0