suuuk

Jag är sjuk och har gråtit floder. Det står tll så här: idag skulle jag åkt tll branäs med renee kristina och kristinas papsi. Det skulle bli så himmla skoj och jag packade väskan perfekt och jag stekte mumsiga pannkakor gjorde mackor, överförde pengar så jag kunde köpa liftkort där iuppe och speciellt såg jag fram emot att skiia i backen med minna älsklingar. Oskå vaknade jag 5.25 (30 min innan jag skulle gå upp)och börjadde hosta och må dåligt. så kom mamma upp och jag tog tempen och jag hade 38,5 :(, och jag började grina och bönade och bad för mamma att jag skulle få åka. mEN gaaaaaaah, snork och dom fick åka utan mej och ha det underbart  den soliga backen! :'( .. stackars mej

Kommentera här!
Postat av: matilda

usch då, då är vi två som har åkt på det, eller aah, tre med erik!

2008-02-28 @ 15:26:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

nae vad tråkigt :'( men du kan ju köra ngn annan gång ? (a) jag saknar dig maia!

2008-02-29 @ 16:22:21
Postat av: Rea

VI SAKNA DEJ JÄTTE MKT! Hoppas vi kan göra om det nån gång så du får fälja med!!

2008-03-01 @ 14:44:30
Postat av: pamp

stackare eller!!!!

2008-03-29 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0