HElg

Nu är det helg och mamma o michael kollar på på spåret, och jag sitter frramför datorn och väntar p att det ska börja en bra film p tv som det visserligen aldrig gör, men äääääääändå. Det är jätte töligt för p det här tagnentbordet såå dampar alla tagiänter sig blandannat å ii medmångaflera.... så tillbaka till saken. Idag har jag vart p åstan och inte gjort av med ngra pengar alls, eller jo jag skoja 15 spänn för ett nanbröd, delicious. Men jag har kollat runt lite och hittade mnga fina kläder pgina tricot so mjag ska ta och köpa nå0n gång jag orkar eftersom jag fick ett present kort på gina tricot där för 500 spänn, tjohej alla kompiiiisar!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0