hello,

Nu ä jag tbaka, skojskoj, livet är bra och det rullar på som vanligt! Just nu är det helg men snart blir det skola igen. Det är skoj att träffa kompisar visa upp alla grejer man fått i julklapp/present! Igår så hade vi ett litet kalas för min syster som fyller 20 år (!) om två veckor. Det va också mysigt fast det inte var så många som kom!


På kvällen igår så gjorde yvonne jätte fina inbakade små flätor på mej som påminer om dom från jag hade i thailand, så nu har jag fina inbakade flätor och en tofs med lockigt hår:D jätte fiiiiint, tycker jag. Men nu ska vi (yvve o jag o abbe) åka ut till bergvik och byta överdrags byxor och skor till mej eftersom mamma köpte grejer  utan mig, så nu får vi se vad det blir, hejsvejs alla´!

Kommentera här!
Postat av: Pappa Thomas

Kul att få läsa lite igen om familjen... jag har liksom du varit lite dålig på att skriva... kram

2008-01-14 @ 21:13:50
URL: http://swenson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0