mycket som händer

Hello sorry för att jag inte har skrivit på ett tag! Men det är ju mycket att göra såhär när man har lov. Ta t.ex. idag, idag gick jag upp halvnio, duschade åt frukost tog bussen ner tll stan, åkte till tandläkarn (rek:: 12min!!!), gick och tog kort på mig själv tll mitt id, lämnade in kortet till banken, åt, såg snygga killar (2st),bytte harry potter mot 3 böcker av typ katherine bostongurka elr nåt sånt och en tll tjejbok osso bytte jag ett jättefint halsband jag fick av hannah eftersom jag fick ett nästan likadant av mormor till 2st andra jätte fina halsband (så nu är jag glad!)sedan köpte mamma ett terminskort åt mig på bussen och sedan åkte vi buss hem! Och nu har vi precs, eller rättare sagt mamma plockat ut julgranen... pust, och så har jag nu reserverat biobljetter tll mej kristina och mirjam som ska se fötrollad imorn! det ska bl kul, hejdåp

image111

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0