Måndagen

Hej hej hallå min aälsklingar ;D
hur står det till?
med mej står det bra!
asså morgon ska jgag ut på pcknick med melinaälsk och nikeälsk, det ska bli mkt kul!
dag har jag vart hos min mormor o morfar,
det va meningen att jag skulle tjäna pengar efterom jag är i lite kris nför mallorca,
och dessutom kmr jag inom kort få en väldigt hög mobilräkning( enlit mej, och mamma ioförsig)
SÅååw om ni har nåt som n vll att jag ska hjälpa er med så ring mej :P
vll ni ha mitt nr?:P
btw, så har jag börjat skriva dagbok, det känss mkt mysigtigår skrev jag 15 sidor xd OCH det är lksom A4 papper...
men det kändes bra att typ bara skriva ut allt jag hade i hjärnan,
so nu ska jag gå och skriva lite,,
pusshejälskarej!

Kommentera här!
Postat av: Anonym

hahahahha 15 sidor ? herrejävlar! xd

2008-07-21 @ 12:28:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0