Hejdå Androla xD

Aja, jag blev faktiskt sur på melodifestivalen idag.. För det första för att inte mi älskade lilla björn inte var med men också för att carola åkte ut mot nordman, asså det är konstigt, vad har hänt med sverige egentligen??? Assåå om man slutar gilla carola i SVERIGE så är nånting feel! eller hur? Asååw ärligt, NORDMAN va faan, aja nu ska jag inte gå och grubbla över det. Men assåw det va assämst att OLA åkte ut också vrf?? asså sibel ä sämst alla va sämst, gggaaaaaaaaaaaah, SHIT THE SAME nu ska jag dataanörda mej lite mer , byebye(L)

Kommentera här!
Postat av: Thomas

Hej, nu måste du kolla min blogg å så måste du uppdatera din....
kram

2008-03-28 @ 22:34:12
URL: http://swenson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0