bloggfabriken^^

Tjo, nu har jag hjälpt syrran med bloggen hennes, jag blev mkt nöjd!:D
Det är väldigt kul, hehe jag har fixat för mycket med olika bloggar på sistone. Pappa klagar på att jag sitter för länge vid datorn. Så jag får inte ens skriva det här själv utan det gör pappa. Så nu sparar han och avslutar datorn åt mig.

Kommentera här!
Postat av: Reneé

Haha, kanske ska starta företag;P



Btw

Om jag byter till blogspot och du sviker mej så sviker jag dej din lilla abborre där!

<3:P

SERIÖST! jag hotar här!

2008-11-03 @ 23:18:19
Postat av: Reneé

hej maiabaia, jag vill att du ska kolla på min blogg....plaesepuppy eyes Jag lovar att kolla din blogg:D:D<3<3

2008-11-05 @ 15:49:31
URL: http://reneehappy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0