:)

Välkommen in i värmen. eller inte

idag vart det två prov och sen hem. Alla på skolan som såg mej tyckte antagligen att jag såg ut som ett lik som drog runt, så jag försökte gömma mig,,, vilket dom flesta antagligen förstod x) Jag tror nämligen att jag hade feber.

Nejmenn jag kände mej så heeeeemsk, men sen kom det en Alvedon flygande och jag blev lycklig!
Men det gick faktiskt mycket bättre än väntat på båda proven, så jag är glad.

Haha
 
Det var väl typ allt ni behövde veta, eller NEEJ, :D jag har ****** ''' lite Gossip girl! Så nu har jag sett ett avsnitt längre fram än alla andra! :) så stolt.

You know you love me...
xoxo
/M



Kommentera här!
Postat av: nike.

rrrrrring

2008-11-14 @ 23:19:39
Postat av: Hannah.

svar. men jag råkadeju berätta det för nån.eller jg la upp på bdb _=

2008-11-15 @ 19:23:57
URL: http://musikhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0