farsans dag liksoM!

Hej hopp gummi snopp,
Detta blogginlägg är till anton, eller nåt. Han ska skaffa blogg har jag bestämt!

Idag så är det ju då farsdag, men jag har inte ens träffat mi älskade pappa<3
Utan istället så blev det Hannicke hammar med typ halva släkten x)
Men det var mysigt! God mat trevliga människor, mjo alltså det gamla vanliga!

Nu har jag raderat en massa bilder på vår dator, (var nära på att skriva min, men då hade det blivit lite fel;D) så att den inte ska va så seg! Duktiga jag!

Ni har väl läst min beautiful utmaning... Haha vad var mest intressant?

Just nu  så spelar jag på piano : Forest gump suite, den är värsta mysig, kanske inte låter så svår men den är svår att få ihop med båda händerna! MAha men det blir vajert ändå!

Nejnej men nu måste jag pysa,
tjing<3
/M

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0