Halloween eller Alla helgona...

Hej:)
Nu ska jag försöka skriva ett ordentligt inlägg med bra svenska för att göra min pappa glad! Det kanske är bra träning också eftersom jag inte har världens bästa svenska p.g.a. all chattning. Det blir ju lätt då att man inte använder rätt utrtyck och istället skriver man förkortningar.

Det är ju faktiskt Alla helgona, eller vad är det det heter? Så jag och Yvve och pappsen tänkte kanske ta en tur till kyrkogården och kolla på alla vackra ljus och tända ett ljus vid pappas farmor och farfars grav. Det skulle faktiskt vara riktigt mysigt!

Idag så har jag varit lite med Hannah men har mest möblerat om i både vardagsrummet och mitt rum. Blev riktigt nöjd faktiskt! Vi flyttade på det mesta förutom sängen. Det är ju väldigt kul att göra om och fixa, fast nu har det faktiskt blivit lite för mycket med både hallen vardagsrummet och mitt rum samtidigt! Så det har varit väldigt rörigt, jag kände mig väldigt less där ett tag...

Imorrn ska jag i alla fall försöka komma iväg på en gudstjänst med Reneé. Det kanske är dags att komma igång nu, 4 gudstjänster ska vara gjorda innan jul... Vi får se hur det går.

Det är jätteknepigt jag har ju inte alls mycket att göra nu när jag inte har några träningar alls, men bara för att dom har tagit slut så känns det som om jag inte orkar nånting annat, jag väntar med skolan in till sista minut. Det måste jag sluta med! Men jag ska komma igång med det nu när skolan drar igång efter lovet.

En sista sak bara... Jag hade glömt bort att jag älskar Kent, så här får ni en video med dem (detta är verkligen inte en av dom bästa, men jag lyssnade på den precis nu så jag ville lägga in den) ,
pussar och kramar /Maia


Kommentera här!
Postat av: Elin

Nu imponerade du på mig Maia med den mycket braiga (!) svenskan. F-n vad du kan!!!

/E

2008-11-06 @ 21:08:20
Postat av: anna widen

kent är mitt liv.

dom är så bäst.

bästa Låten<3<3

snygg/bra blogg!!:)

2008-11-15 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0