Hellu<3

Tjo broshor :D
Idag har det vart en vanlig lugn dag förutom att jag har haft utvecklingssamtal... Det gick typ mkt bra:D
Sen blev det stan och köpa nytt busskort eftersom jag har lyckats tappa bort mitt, och sen spela en pling på pianot.
Sedan blev jag kvar för att köpa nånting som jag kan ha på mej förutom mina über gamla linnen. Jag gick in på vårt vackra nya HM, i looove it! Sedan väntade jag på Reneé och vi hade värsta deprimerande samtalet x)

Jag och Nike ska spela Falling Slowly på musikcafét, hon ska spela gitarr och så ska jag spela piano och göra stämman till:)
det kommer nog bli bra om vi pallar göra det seriöst!;D
pussälskar er alla, typ inte : P<3

Kommentera här!
Postat av: Anonym

ska jag spela gittar?

ojoj, det blir till att öva rå! haha :)

men vi kmr att bli beeest.

2008-11-07 @ 21:16:35
Postat av: Reneé

ojoj, det här ska bli skoj att höra!

haha, deppsamtal. loveyou<3

2008-11-08 @ 10:31:46
URL: http://reneehappy.blogspot.com
Postat av: Reneé

Jag har utmanat dej, kolla på min blogg så fattaru gullet;P

2008-11-08 @ 20:55:13
URL: http://reneehappy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0