Life goes on

Tjjusan:)
HAr kommit hem från konfan nu. Förlåt allihopa som går i den gruppen nu... MEn det är världens tråkigaste grupp och det var värsta drygt typ hela tiden. Det hade vart kul om niku vart med, men nu är det inte så. Jag skulle ha valt mänskliga rättigheter istället... DÅ skulle jag ha fått åka til Auschwitz gratis! Gah, allt är så svårt ibland...

Snart så ska jag åka och sjunga med lite fler folk så vi ska tjäna pengar;) Det kmr nog gå bra, hahah. Våran klass är typ helt desperata av pengar så vi gör (typ) vad som helst x) 

Vi har fått skolkatalogen... Jag fattar inte att man alltid lyckas se helskum på dom korten, typ förra året såg jag rädd ut förrförra året bet jag ihop som bara den och iår ser jag fejköverhyperlyckligtäcklad ut. Eller något sånt. Fast det är väl inte hela livet, men ändå...

Alla addar mej på facebook! :)
Maia Swenson

ha det mys<3
/maiaaa

Kommentera här!
Postat av: Anonym

FÖRLÅT MIG MAIA

jag hatar mig själv för detta. :S

men jag kan låten mkt mkt MKT bätte nu på gittaren ! :)



och förlåt igen...

2008-11-22 @ 19:52:36
Postat av: mamma

Hej gumsan!

Tyvärr är ju en del av livet att allt är inte bara medvind och "lycka". Att välja en mindre lyckad väg är troligtivs ett vanligt inslag i allas våra liv... Att lära sig av misstagen och hantera dem är den största utmaningen man har, oavsett små eller större misstag... Love U! <3

2008-11-23 @ 10:53:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0