Onsdag.

GUd vad vi har fullt upp. Alltså det är skolaskolaskolaskolasjungasjungalucialucialucialucicaluciapluggapluggapluggapluggatränatränapluggaplugga. Det är skit töligt. Så det är väldigt skönt att ibland bara få sätta sig ner vid datorn eller tvn och bara dö ett litet tag. Eller ja, inte dö ordagrant men ändå. FAst det är ju förstås jättekul fast man får ju liksom huvudvärk typ varje dag så det är ju lite töligt. OCh sen kommer helgen sojm också är fullbokad.
Man bara HALLÅ, när ska jag få tillbaka mitt lugn?

Imorrn så har vi repition direkt efter skolan antagligen fram till kl sju. Sedan på fredag så blir det ungefär samma sak bara att vi har musikcaféet på kvällen där också då:)

JAg har fått nya byxor av mamsen. I like it. FAst jag är liteeeee sur på henne att hon inte köpte den dära sveatröjan som ändå ar på rean när hon väl var i sthlm x) mörkblå och allt... Jaja, men får nöja sg åt det man har. Nu ska  jag inte låta allt för bortskämd men ändå.

haha, ser ni vad deet står? x)
det står PALLA. på ett äpple...
jag har KUL humor.
det är jag och melina x)

hejdåå<3

Kommentera här!
Postat av: paamp

HAHA, PALLA XD :P

2008-11-26 @ 21:37:56
Postat av: Pappa Thomas

Palla som pallat äpple hos grannen???? Har dom vinteräpplen? Puss på dig... Härligt, känsligt framträdande å musikcaféet...

2008-11-30 @ 19:41:49
URL: http://swenson.blogg.se/
Postat av: najko

dags för ett nytt blogginlägg kanske maisssss älsklingggä :D <3

2008-12-12 @ 11:38:50
Postat av: Elin

-Ho ho Maia? Fattar hur fullt upp du har det!!!

2008-12-14 @ 20:05:52
Postat av: Anonym

elina äter papper

2008-12-23 @ 16:19:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0