Utmaning.

Jag har blivit utmanad av Reneé älsk, jag ska skriva 7 saker om mej själv. Have fun.

- Länka till personen du blev utmanad av
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa
- Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn
- Låt dem få veta att de blivit utmanade och lämna en kommentar i deras blogg

1. Jag är (smått) beroende av datorn x)

2. Jag älskar att vara vaken hela natten och kolla på film med mina älsklingar!

3. Jag hatar att äta godis om det inte är värsta blandningen, måste ha lite av varje, inte bara lakrits eller bara surt ;)

4. Jag älskar att ligga i gräset en varm mysig dag! x)

5. Jag växte typ 15 cm förra året!

6. Jag är väldigt blyg men, har typ alltid varit. Men jag är snäll när man lär känna mej, så om bara ni tar första steget så ska ni få se att jag inte är världens tråkigaste person. (okej härm på min reneés men det är sant)

7. Jag tappar bort allt jag håller i!

Jag utmanar: PappaSyster, Madde, Melina, Elin, Emelie och Hannah.

haha enjoy;D<3



jag bjussar på denna vackra bild med syster,
jag måste komma till dej om du inte kommer hit snart!
puss <3



Kommentera här!
Postat av: Pappa Thomas

Vilka fina tjejer jag har!!!!

2008-11-13 @ 18:45:47
URL: http://swenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0