dåligt på bloggen på sistone

Hejhopp, insåg nu att det var äldigt länge sen ja bloggade nu. Det blir ju lite långtråkigt när det inte finns så många idéer i huvudet. Insåg att jag behövde skriva lite nr jag läste jacobs blogg... http://brommajacob.blogg.se 

gå in och kolla där för hans skull:D
haha, Aja men jag ska faktiskt försöka blogga mera nu
 men  det är så himla mkt plugg med två prov varje vecka och läxor till varje dag. det är iaf vad det känns som...


För nån vecka sen så var ja och fiska med papsen och yvve o albert. JAg fick FISK!!! HA känn på den ni! *stolt*, en öring :! Så himla stolt är ja, :)



en öring faktiskt... btw mobba INTE mitt hår:D


Sen har det vart lite med tjejorna i lägenheten myspys. Sen så har det inte hänt så mycket mer förutom typ 7 prov elr nåt. det gick faktiskt okej på alla iaf, mvg faktiskt:) gratulera mej:)

 



Serien är slut och slutade lite sorgligt även fast dte var en underbar säsong... vi var typ en centimeter elr va fan ´man ska säga ifrån att säga fr¨n serieseger... men va fan, vi är bäst ändå tycker jag:) tre i serien duger för mig iaf :'!<44




 och snart blir det sthlm, det kmr bli bäst alltsååååååå :)


 aja nu fanns det inte mkt mer att berätta kommer mer någon annan mys dag:)

ha det gÔtt :)/M

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0