Färjestad - Djurgården

Tjo alla glada, har inte bloggat på länge nu meeen nu blir det lite skriviskrivi ;D
Idag så vaknade jag upp med mkt fina kompisar, vi hade det kul igår, saknade självklart Melina och Nike! Men men.... Sedan, nu ikväll så blev det att kolla på hockey, det var djurgården - färjestad som ni kanske har förstått :P
FÄRJESTAD vann :D:D:D det blev 2-1, det var nån jävel som missade en straff, värsta dåligt liksom x) och snart är det ju skola också och vi har SO önskekurs prov, jag är lite(mkt) stressad för att jag har inte börjat skriva eller nånting... men det ska nog gå bra, nu ska jag prata lite med yvve och pappa i våran tapetserade lägenhet.. Det är inte särskilt klart än så det är bara massa plast och papper över allt, töligt...
ciao/ M

Kommentera här!
Postat av: syrran

tapetserar ni om där hemma? vilken färg blir det?

2008-10-31 @ 12:11:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0